2009年3月23日星期一

0323


I wrote this song
It's not too long
Cause I'm thinking about you
I wrote this song
Maybe I'm wrong
to be called all about you
I don't know what you think about me
Maybe you think nothing at all
But maybe you could just lie to me
We could be in love, you see

Let's sing a long song that not too long
It's when I think about you then I hear song
and you can sing alone
Maybe if you won't want to
Cause baby I wrote,I wrote this for you


眼泪,




只准在眼眶打转,



就像海浪,



抱着海岸,



拥抱不等于拥有天堂~

为至爱的人,
在左边胸口保留位置,

最幸福的事。。。


去年的感觉又再度回来了。
什么感觉?
什么情景?
已经遗忘,
却又清晰~

冷水,
很冷,
冷得我,
彻底清醒
。。。。。。

有些事,
不想解释,
解释等于掩饰。
没有怪你。
只是,
你让我更讨厌我自己。





1 条评论:

  1. 佳倚。
    你怎么了?

    其实,
    如果你是对的,
    你真的不必解释。
    如果你是错的,
    你解释了,也终究改变不了事实。

    有事一定要告诉我咧。
    我会帮你的=)

    ^^Cz3miN。思敏

    回复删除